Page 17

DTvXjqhXkAEbpJU

 

Čo hovorí-t-v čase, keď hovoríme o « príroda v meste?
V mestskom prostredí sa slovo vzťahuje na javy celkom inak. Pre špecialistov v oblasti prírody, prírodné javy nie sú závislé od mužov. Atmosféra mesta je spojené s počasím fakty ako atmosferickej cirkulácie, a to aj v prípade, ak je pridelené zdroje tepla urban. Je to fakt, aj keď nie je znečistená v blízkosti mestského pobrežia. A stabilitu v kôre zeme môže byť postihnuté zemetrasením, a to aj v mestských oblastiach.
V mestách sa živé bytosti sú tiež zodpovedá skutočnosti. Pretože, a to aj v prípade, že nie sú závislé od mužov (rastliny zo záhrady a domáce zvieratá) alebo v prípade, že sú ľudské, veľká časť fungovanie ich biologické je nezávislá od ľudskej projekt. Určite ich genetického dedičstva môžu byť modifikované (geneticky modifikovaného organizmu, génovej terapii), ale naďalej sa riadi zákonmi prírody, prírodných vied a charakter (ES sú ešte z roboty). Naopak, vo svete umenia a literatúry, ktorej charakter je buď referenčných, ktorý je opísaný v cestovnom príbeh alebo reprodukované prostredníctvom fotografie, a to buď podľa vzoru tabuľky natreté « podľa charakteru ».
V mestách, fyzikálna podstata preto existuje pre spoločnosť, ako je vysvetlené alebo nerozumeli, alebo déqualifiée, manipulovať alebo sa manipuluje s mužmi. Tých, ktorých úlohou je vytvárať a spravovať príroda v mestách, ako napríklad krajinných architektov, ekológov a záhradkári sa zaujímali najmä priestory nie sú zabudované, sú obsadené zelených plôch, lesoch a kultivované a život rastlín a živočíchov, ktoré sú s nimi spojené.
Charakter mestského dekorácii
Mimo očí a projekty ľudí, prírody v mestách, flóra a fauna spontánne, nemá žiadny význam pre mestských obyvateľov a životné prostredie v mestách. To je dôvod, prečo sa na západe, to bolo takmer vylúčené, aby sa vrátili zo začiatku 19. storočia vo forme esthétisée a riaditeľ verejných parkov a záhrad a súkromných.
Túto krásu prírody ako záhradu, oceňovaný architektmi, mestskými projektantmi, vypožičal do dejín umenia záhrad (Mosser Brunon, 2006). Požadované mestských volených, projektantov a krajinárstvo, tento druh vybrané z estetických dôvodov zdravia a zostala v 19. storočia do konca 20. storočia. Pretože tieto lovná zver na strome vzory a kvety, predovšetkým v oblasti verejného priestoru, prispeje k zvýšeniu atraktívnosti obce a mestá a v kvalite života obyvateľov. Vidno v Európe mestá ešte zelené, ale aj najdrahšia a selektívne, v Zürichu, Viedni alebo Saint-Germain-en-Laye.
Pre niektorých filozofov culturalistes Roger (1997), tieto dekoratívne praktiky sú interpretable ako kozmetická proces so zdobením, ktoré si požičiava jeho formálne modely na obrazovom výtvarné, fotografické a literárne. Ostatné (Besse 2009), obraz je menej dôležitá ako pocitov na tele vedomý emócií zažili na kontakt s divokou prírodou alebo ako záhradu. Pretože relatívne krásou mesta je pochopiteľný len vo funkcii pocity z neprimeranosti alebo čaro mestského sveta inšpiruje. Spontánny charakter, ktorý je oceňovaný naturalists a niekedy aj krajinných architektov, vzbudzuje vo všeobecnosti medzi mestských štvrtí v časoch odmietnutie a čaro (Celecia et al. 1996). Zvolení ignorovať.Čo hovorí-t-v čase, keď hovoríme o « príroda v meste?
V mestskom prostredí sa slovo vzťahuje na javy celkom inak. Pre špecialistov v oblasti prírody, prírodné javy nie sú závislé od mužov. Atmosféra mesta je spojené s počasím fakty ako atmosferickej cirkulácie, a to aj v prípade, ak je pridelené zdroje tepla urban. Je to fakt, aj keď nie je znečistená v blízkosti mestského pobrežia. A stabilitu v kôre zeme môže byť postihnuté zemetrasením, a to aj v mestských oblastiach.
V mestách sa živé bytosti sú tiež zodpovedá skutočnosti. Pretože, a to aj v prípade, že nie sú závislé od mužov (rastliny zo záhrady a domáce zvieratá) alebo v prípade, že sú ľudské, veľká časť fungovanie ich biologické je nezávislá od ľudskej projekt. Určite ich genetického dedičstva môžu byť modifikované (geneticky modifikovaného organizmu, génovej terapii), ale naďalej sa riadi zákonmi prírody, prírodných vied a charakter (ES sú ešte z roboty). Naopak, vo svete umenia a literatúry, ktorej charakter je buď referenčných, ktorý je opísaný v cestovnom príbeh alebo reprodukované prostredníctvom fotografie, a to buď podľa vzoru tabuľky natreté « podľa charakteru ».
V mestách, fyzikálna podstata preto existuje pre spoločnosť, ako je vysvetlené alebo nerozumeli, alebo déqualifiée, manipulovať alebo sa manipuluje s mužmi. Tých, ktorých úlohou je vytvárať a spravovať príroda v mestách, ako napríklad krajinných architektov, ekológov a záhradkári sa zaujímali najmä priestory nie sú zabudované, sú obsadené zelených plôch, lesoch a kultivované a život rastlín a živočíchov, ktoré sú s nimi spojené.
Charakter mestského dekorácii
Mimo očí a projekty ľudí, prírody v mestách, flóra a fauna spontánne, nemá žiadny význam pre mestských obyvateľov a životné prostredie v mestách. To je dôvod, prečo sa na západe, to bolo takmer vylúčené, aby sa vrátili zo začiatku 19. storočia vo forme esthétisée a riaditeľ verejných parkov a záhrad a súkromných.
Túto krásu prírody ako záhradu, oceňovaný architektmi, mestskými projektantmi, vypožičal do dejín umenia záhrad (Mosser Brunon, 2006). Požadované mestských volených, projektantov a krajinárstvo, tento druh vybrané z estetických dôvodov zdravia a zostala v 19. storočia do konca 20. storočia. Pretože tieto lovná zver na strome vzory a kvety, predovšetkým v oblasti verejného priestoru, prispeje k zvýšeniu atraktívnosti obce a mestá a v kvalite života obyvateľov. Vidno v Európe mestá ešte zelené, ale aj najdrahšia a selektívne, v Zürichu, Viedni alebo Saint-Germain-en-Laye.
Pre niektorých filozofov culturalistes Roger (1997), tieto dekoratívne praktiky sú interpretable ako kozmetická proces so zdobením, ktoré si požičiava jeho formálne modely na obrazovom výtvarné, fotografické a literárne. Ostatné (Besse 2009), obraz je menej dôležitá ako pocitov na tele vedomý emócií zažili na kontakt s divokou prírodou alebo ako záhradu. Pretože relatívne krásou mesta je pochopiteľný len vo funkcii pocity z neprimeranosti alebo čaro mestského sveta inšpiruje. Spontánny charakter, ktorý je oceňovaný naturalists a niekedy aj krajinných architektov, vzbudzuje vo všeobecnosti medzi mestských štvrtí v časoch odmietnutie a čaro (Celecia et al. 1996). Zvolení ignorovať.Čo hovorí-t-v čase, keď hovoríme o « príroda v meste?
V mestskom prostredí sa slovo vzťahuje na javy celkom inak. Pre špecialistov v oblasti prírody, prírodné javy nie sú závislé od mužov. Atmosféra mesta je spojené s počasím fakty ako atmosferickej cirkulácie, a to aj v prípade, ak je pridelené zdroje tepla urban. Je to fakt, aj keď nie je znečistená v blízkosti mestského pobrežia. A stabilitu v kôre zeme môže byť postihnuté zemetrasením, a to aj v mestských oblastiach.
V mestách sa živé bytosti sú tiež zodpovedá skutočnosti. Pretože, a to aj v prípade, že nie sú závislé od mužov (rastliny zo záhrady a domáce zvieratá) alebo v prípade, že sú ľudské, veľká časť fungovanie ich biologické je nezávislá od ľudskej projekt. Určite ich genetického dedičstva môžu byť modifikované (geneticky modifikovaného organizmu, génovej terapii), ale naďalej sa riadi zákonmi prírody, prírodných vied a charakter (ES sú ešte z roboty). Naopak, vo svete umenia a literatúry, ktorej charakter je buď referenčných, ktorý je opísaný v cestovnom príbeh alebo reprodukované prostredníctvom fotografie, a to buď podľa vzoru tabuľky natreté « podľa charakteru ».
V mestách, fyzikálna podstata preto existuje pre spoločnosť, ako je vysvetlené alebo nerozumeli, alebo déqualifiée, manipulovať alebo sa manipuluje s mužmi. Tých, ktorých úlohou je vytvárať a spravovať príroda v mestách, ako napríklad krajinných architektov, ekológov a záhradkári sa zaujímali najmä priestory nie sú zabudované, sú obsadené zelených plôch, lesoch a kultivované a život rastlín a živočíchov, ktoré sú s nimi spojené.
Charakter mestského dekorácii
Mimo očí a projekty ľudí, prírody v mestách, flóra a fauna spontánne, nemá žiadny význam pre mestských obyvateľov a životné prostredie v mestách. To je dôvod, prečo sa na západe, to bolo takmer vylúčené, aby sa vrátili zo začiatku 19. storočia vo forme esthétisée a riaditeľ verejných parkov a záhrad a súkromných.
Túto krásu prírody ako záhradu, oceňovaný architektmi, mestskými projektantmi, vypožičal do dejín umenia záhrad (Mosser Brunon, 2006). Požadované mestských volených, projektantov a krajinárstvo, tento druh vybrané z estetických dôvodov zdravia a zostala v 19. storočia do konca 20. storočia. Pretože tieto lovná zver na strome vzory a kvety, predovšetkým v oblasti verejného priestoru, prispeje k zvýšeniu atraktívnosti obce a mestá a v kvalite života obyvateľov. Vidno v Európe mestá ešte zelené, ale aj najdrahšia a selektívne, v Zürichu, Viedni alebo Saint-Germain-en-Laye.
Pre niektorých filozofov culturalistes Roger (1997), tieto dekoratívne praktiky sú interpretable ako kozmetická proces so zdobením, ktoré si požičiava jeho formálne modely na obrazovom výtvarné, fotografické a literárne. Ostatné (Besse 2009), obraz je menej dôležitá ako pocitov na tele vedomý emócií zažili na kontakt s divokou prírodou alebo ako záhradu. Pretože relatívne krásou mesta je pochopiteľný len vo funkcii pocity z neprimeranosti alebo čaro mestského sveta inšpiruje. Spontánny charakter, ktorý je oceňovaný naturalists a niekedy aj krajinných architektov, vzbudzuje vo všeobecnosti medzi mestských štvrtí v časoch odmietnutie a čaro (Celecia et al. 1996). Zvolení ignorovať.Čo hovorí-t-v čase, keď hovoríme o « príroda v meste?
V mestskom prostredí sa slovo vzťahuje na javy celkom inak. Pre špecialistov v oblasti prírody, prírodné javy nie sú závislé od mužov. Atmosféra mesta je spojené s počasím fakty ako atmosferickej cirkulácie, a to aj v prípade, ak je pridelené zdroje tepla urban. Je to fakt, aj keď nie je znečistená v blízkosti mestského pobrežia. A stabilitu v kôre zeme môže byť postihnuté zemetrasením, a to aj v mestských oblastiach.
V mestách sa živé bytosti sú tiež zodpovedá skutočnosti. Pretože, a to aj v prípade, že nie sú závislé od mužov (rastliny zo záhrady a domáce zvieratá) alebo v prípade, že sú ľudské, veľká časť fungovanie ich biologické je nezávislá od ľudskej projekt. Určite ich genetického dedičstva môžu byť modifikované (geneticky modifikovaného organizmu, génovej terapii), ale naďalej sa riadi zákonmi prírody, prírodných vied a charakter (ES sú ešte z roboty). Naopak, vo svete umenia a literatúry, ktorej charakter je buď referenčných, ktorý je opísaný v cestovnom príbeh alebo reprodukované prostredníctvom fotografie, a to buď podľa vzoru tabuľky natreté « podľa charakteru ».
V mestách, fyzikálna podstata preto existuje pre spoločnosť, ako je vysvetlené alebo nerozumeli, alebo déqualifiée, manipulovať alebo sa manipuluje s mužmi. Tých, ktorých úlohou je vytvárať a spravovať príroda v mestách, ako napríklad krajinných architektov, ekológov a záhradkári sa zaujímali najmä priestory nie sú zabudované, sú obsadené zelených plôch, lesoch a kultivované a život rastlín a živočíchov, ktoré sú s nimi spojené.
Charakter mestského dekorácii
Mimo očí a projekty ľudí, prírody v mestách, flóra a fauna spontánne, nemá žiadny význam pre mestských obyvateľov a životné prostredie v mestách. To je dôvod, prečo sa na západe, to bolo takmer vylúčené, aby sa vrátili zo začiatku 19. storočia vo forme esthétisée a riaditeľ verejných parkov a záhrad a súkromných.
Túto krásu prírody ako záhradu, oceňovaný architektmi, mestskými projektantmi, vypožičal do dejín umenia záhrad (Mosser Brunon, 2006). Požadované mestských volených, projektantov a krajinárstvo, tento druh vybrané z estetických dôvodov zdravia a zostala v 19. storočia do konca 20. storočia. Pretože tieto lovná zver na strome vzory a kvety, predovšetkým v oblasti verejného priestoru, prispeje k zvýšeniu atraktívnosti obce a mestá a v kvalite života obyvateľov. Vidno v Európe mestá ešte zelené, ale aj najdrahšia a selektívne, v Zürichu, Viedni alebo Saint-Germain-en-Laye.
Pre niektorých filozofov culturalistes Roger (1997), tieto dekoratívne praktiky sú interpretable ako kozmetická proces so zdobením, ktoré si požičiava jeho formálne modely na obrazovom výtvarné, fotografické a literárne. Ostatné (Besse 2009), obraz je menej dôležitá ako pocitov na tele vedomý emócií zažili na kontakt s divokou prírodou alebo ako záhradu. Pretože relatívne krásou mesta je pochopiteľný len vo funkcii pocity z neprimeranosti alebo čaro mestského sveta inšpiruje. Spontánny charakter, ktorý je oceňovaný naturalists a niekedy aj krajinných architektov, vzbudzuje vo všeobecnosti medzi mestských štvrtí v časoch odmietnutie a čaro (Celecia et al. 1996). Zvolení ignorovať.Čo hovorí-t-v čase, keď hovoríme o « príroda v meste?
V mestskom prostredí sa slovo vzťahuje na javy celkom inak. Pre špecialistov v oblasti prírody, prírodné javy nie sú závislé od mužov. Atmosféra mesta je spojené s počasím fakty ako atmosferickej cirkulácie, a to aj v prípade, ak je pridelené zdroje tepla urban. Je to fakt, aj keď nie je znečistená v blízkosti mestského pobrežia. A stabilitu v kôre zeme môže byť postihnuté zemetrasením, a to aj v mestských oblastiach.
V mestách sa živé bytosti sú tiež zodpovedá skutočnosti. Pretože, a to aj v prípade, že nie sú závislé od mužov (rastliny zo záhrady a domáce zvieratá) alebo v prípade, že sú ľudské, veľká časť fungovanie ich biologické je nezávislá od ľudskej projekt. Určite ich genetického dedičstva môžu byť modifikované (geneticky modifikovaného organizmu, génovej terapii), ale naďalej sa riadi zákonmi prírody, prírodných vied a charakter (ES sú ešte z roboty). Naopak, vo svete umenia a literatúry, ktorej charakter je buď referenčných, ktorý je opísaný v cestovnom príbeh alebo reprodukované prostredníctvom fotografie, a to buď podľa vzoru tabuľky natreté « podľa charakteru ».
V mestách, fyzikálna podstata preto existuje pre spoločnosť, ako je vysvetlené alebo nerozumeli, alebo déqualifiée, manipulovať alebo sa manipuluje s mužmi. Tých, ktorých úlohou je vytvárať a spravovať príroda v mestách, ako napríklad krajinných architektov, ekológov a záhradkári sa zaujímali najmä priestory nie sú zabudované, sú obsadené zelených plôch, lesoch a kultivované a život rastlín a živočíchov, ktoré sú s nimi spojené.
Charakter mestského dekorácii
Mimo očí a projekty ľudí, prírody v mestách, flóra a fauna spontánne, nemá žiadny význam pre mestských obyvateľov a životné prostredie v mestách. To je dôvod, prečo sa na západe, to bolo takmer vylúčené, aby sa vrátili zo začiatku 19. storočia vo forme esthétisée a riaditeľ verejných parkov a záhrad a súkromných.
Túto krásu prírody ako záhradu, oceňovaný architektmi, mestskými projektantmi, vypožičal do dejín umenia záhrad (Mosser Brunon, 2006). Požadované mestských volených, projektantov a krajinárstvo, tento druh vybrané z estetických dôvodov zdravia a zostala v 19. storočia do konca 20. storočia. Pretože tieto lovná zver na strome vzory a kvety, predovšetkým v oblasti verejného priestoru, prispeje k zvýšeniu atraktívnosti obce a mestá a v kvalite života obyvateľov. Vidno v Európe mestá ešte zelené, ale aj najdrahšia a selektívne, v Zürichu, Viedni alebo Saint-Germain-en-Laye.
Pre niektorých filozofov culturalistes Roger (1997), tieto dekoratívne praktiky sú interpretable ako kozmetická proces so zdobením, ktoré si požičiava jeho formálne modely na obrazovom výtvarné, fotografické a literárne. Ostatné (Besse 2009), obraz je menej dôležitá ako pocitov na tele vedomý emócií zažili na kontakt s divokou prírodou alebo ako záhradu. Pretože relatívne krásou mesta je pochopiteľný len vo funkcii pocity z neprimeranosti alebo čaro mestského sveta inšpiruje. Spontánny charakter, ktorý je oceňovaný naturalists a niekedy aj krajinných architektov, vzbudzuje vo všeobecnosti medzi mestských štvrtí v časoch odmietnutie a čaro (Celecia et al. 1996). Zvolení ignorovať.Čo hovorí-t-v čase, keď hovoríme o « príroda v meste?
V mestskom prostredí sa slovo vzťahuje na javy celkom inak. Pre špecialistov v oblasti prírody, prírodné javy nie sú závislé od mužov. Atmosféra mesta je spojené s počasím fakty ako atmosferickej cirkulácie, a to aj v prípade, ak je pridelené zdroje tepla urban. Je to fakt, aj keď nie je znečistená v blízkosti mestského pobrežia. A stabilitu v kôre zeme môže byť postihnuté zemetrasením, a to aj v mestských oblastiach.
V mestách sa živé bytosti sú tiež zodpovedá skutočnosti. Pretože, a to aj v prípade, že nie sú závislé od mužov (rastliny zo záhrady a domáce zvieratá) alebo v prípade, že sú ľudské, veľká časť fungovanie ich biologické je nezávislá od ľudskej projekt. Určite ich genetického dedičstva môžu byť modifikované (geneticky modifikovaného organizmu, génovej terapii), ale naďalej sa riadi zákonmi prírody, prírodných vied a charakter (ES sú ešte z roboty). Naopak, vo svete umenia a literatúry, ktorej charakter je buď referenčných, ktorý je opísaný v cestovnom príbeh alebo reprodukované prostredníctvom fotografie, a to buď podľa vzoru tabuľky natreté « podľa charakteru ».
V mestách, fyzikálna podstata preto existuje pre spoločnosť, ako je vysvetlené alebo nerozumeli, alebo déqualifiée, manipulovať alebo sa manipuluje s mužmi. Tých, ktorých úlohou je vytvárať a spravovať príroda v mestách, ako napríklad krajinných architektov, ekológov a záhradkári sa zaujímali najmä priestory nie sú zabudované, sú obsadené zelených plôch, lesoch a kultivované a život rastlín a živočíchov, ktoré sú s nimi spojené.
Charakter mestského dekorácii
Mimo očí a projekty ľudí, prírody v mestách, flóra a fauna spontánne, nemá žiadny význam pre mestských obyvateľov a životné prostredie v mestách. To je dôvod, prečo sa na západe, to bolo takmer vylúčené, aby sa vrátili zo začiatku 19. storočia vo forme esthétisée a riaditeľ verejných parkov a záhrad a súkromných.
Túto krásu prírody ako záhradu, oceňovaný architektmi, mestskými projektantmi, vypožičal do dejín umenia záhrad (Mosser Brunon, 2006). Požadované mestských volených, projektantov a krajinárstvo, tento druh vybrané z estetických dôvodov zdravia a zostala v 19. storočia do konca 20. storočia. Pretože tieto lovná zver na strome vzory a kvety, predovšetkým v oblasti verejného priestoru, prispeje k zvýšeniu atraktívnosti obce a mestá a v kvalite života obyvateľov. Vidno v Európe mestá ešte zelené, ale aj najdrahšia a selektívne, v Zürichu, Viedni alebo Saint-Germain-en-Laye.
Pre niektorých filozofov culturalistes Roger (1997), tieto dekoratívne praktiky sú interpretable ako kozmetická proces so zdobením, ktoré si požičiava jeho formálne modely na obrazovom výtvarné, fotografické a literárne. Ostatné (Besse 2009), obraz je menej dôležitá ako pocitov na tele vedomý emócií zažili na kontakt s divokou prírodou alebo ako záhradu. Pretože relatívne krásou mesta je pochopiteľný len vo funkcii pocity z neprimeranosti alebo čaro mestského sveta inšpiruje. Spontánny charakter, ktorý je oceňovaný naturalists a niekedy aj krajinných architektov, vzbudzuje vo všeobecnosti medzi mestských štvrtí v časoch odmietnutie a čaro (Celecia et al. 1996). Zvolení ignorovať.Čo hovorí-t-v čase, keď hovoríme o « príroda v meste?
V mestskom prostredí sa slovo vzťahuje na javy celkom inak. Pre špecialistov v oblasti prírody, prírodné javy nie sú závislé od mužov. Atmosféra mesta je spojené s počasím fakty ako atmosferickej cirkulácie, a to aj v prípade, ak je pridelené zdroje tepla urban. Je to fakt, aj keď nie je znečistená v blízkosti mestského pobrežia. A stabilitu v kôre zeme môže byť postihnuté zemetrasením, a to aj v mestských oblastiach.
V mestách sa živé bytosti sú tiež zodpovedá skutočnosti. Pretože, a to aj v prípade, že nie sú závislé od mužov (rastliny zo záhrady a domáce zvieratá) alebo v prípade, že sú ľudské, veľká časť fungovanie ich biologické je nezávislá od ľudskej projekt. Určite ich genetického dedičstva môžu byť modifikované (geneticky modifikovaného organizmu, génovej terapii), ale naďalej sa riadi zákonmi prírody, prírodných vied a charakter (ES sú ešte z roboty). Naopak, vo svete umenia a literatúry, ktorej charakter je buď referenčných, ktorý je opísaný v cestovnom príbeh alebo reprodukované prostredníctvom fotografie, a to buď podľa vzoru tabuľky natreté « podľa charakteru ».
V mestách, fyzikálna podstata preto existuje pre spoločnosť, ako je vysvetlené alebo nerozumeli, alebo déqualifiée, manipulovať alebo sa manipuluje s mužmi. Tých, ktorých úlohou je vytvárať a spravovať príroda v mestách, ako napríklad krajinných architektov, ekológov a záhradkári sa zaujímali najmä priestory nie sú zabudované, sú obsadené zelených plôch, lesoch a kultivované a život rastlín a živočíchov, ktoré sú s nimi spojené.
Charakter mestského dekorácii
Mimo očí a projekty ľudí, prírody v mestách, flóra a fauna spontánne, nemá žiadny význam pre mestských obyvateľov a životné prostredie v mestách. To je dôvod, prečo sa na západe, to bolo takmer vylúčené, aby sa vrátili zo začiatku 19. storočia vo forme esthétisée a riaditeľ verejných parkov a záhrad a súkromných.
Túto krásu prírody ako záhradu, oceňovaný architektmi, mestskými projektantmi, vypožičal do dejín umenia záhrad (Mosser Brunon, 2006). Požadované mestských volených, projektantov a krajinárstvo, tento druh vybrané z estetických dôvodov zdravia a zostala v 19. storočia do konca 20. storočia. Pretože tieto lovná zver na strome vzory a kvety, predovšetkým v oblasti verejného priestoru, prispeje k zvýšeniu atraktívnosti obce a mestá a v kvalite života obyvateľov. Vidno v Európe mestá ešte zelené, ale aj najdrahšia a selektívne, v Zürichu, Viedni alebo Saint-Germain-en-Laye.
Pre niektorých filozofov culturalistes Roger (1997), tieto dekoratívne praktiky sú interpretable ako kozmetická proces so zdobením, ktoré si požičiava jeho formálne modely na obrazovom výtvarné, fotografické a literárne. Ostatné (Besse 2009), obraz je menej dôležitá ako pocitov na tele vedomý emócií zažili na kontakt s divokou prírodou alebo ako záhradu. Pretože relatívne krásou mesta je pochopiteľný len vo funkcii pocity z neprimeranosti alebo čaro mestského sveta inšpiruje. Spontánny charakter, ktorý je oceňovaný naturalists a niekedy aj krajinných architektov, vzbudzuje vo všeobecnosti medzi mestských štvrtí v časoch odmietnutie a čaro (Celecia et al. 1996). Zvolení ignorovať.Čo hovorí-t-v čase, keď hovoríme o « príroda v meste?
V mestskom prostredí sa slovo vzťahuje na javy celkom inak. Pre špecialistov v oblasti prírody, prírodné javy nie sú závislé od mužov. Atmosféra mesta je spojené s počasím fakty ako atmosferickej cirkulácie, a to aj v prípade, ak je pridelené zdroje tepla urban. Je to fakt, aj keď nie je znečistená v blízkosti mestského pobrežia. A stabilitu v kôre zeme môže byť postihnuté zemetrasením, a to aj v mestských oblastiach.
V mestách sa živé bytosti sú tiež zodpovedá skutočnosti. Pretože, a to aj v prípade, že nie sú závislé od mužov (rastliny zo záhrady a domáce zvieratá) alebo v prípade, že sú ľudské, veľká časť fungovanie ich biologické je nezávislá od ľudskej projekt. Určite ich genetického dedičstva môžu byť modifikované (geneticky modifikovaného organizmu, génovej terapii), ale naďalej sa riadi zákonmi prírody, prírodných vied a charakter (ES sú ešte z roboty). Naopak, vo svete umenia a literatúry, ktorej charakter je buď referenčných, ktorý je opísaný v cestovnom príbeh alebo reprodukované prostredníctvom fotografie, a to buď podľa vzoru tabuľky natreté « podľa charakteru ».
V mestách, fyzikálna podstata preto existuje pre spoločnosť, ako je vysvetlené alebo nerozumeli, alebo déqualifiée, manipulovať alebo sa manipuluje s mužmi. Tých, ktorých úlohou je vytvárať a spravovať príroda v mestách, ako napríklad krajinných architektov, ekológov a záhradkári sa zaujímali najmä priestory nie sú zabudované, sú obsadené zelených plôch, lesoch a kultivované a život rastlín a živočíchov, ktoré sú s nimi spojené.
Charakter mestského dekorácii
Mimo očí a projekty ľudí, prírody v mestách, flóra a fauna spontánne, nemá žiadny význam pre mestských obyvateľov a životné prostredie v mestách. To je dôvod, prečo sa na západe, to bolo takmer vylúčené, aby sa vrátili zo začiatku 19. storočia vo forme esthétisée a riaditeľ verejných parkov a záhrad a súkromných.
Túto krásu prírody ako záhradu, oceňovaný architektmi, mestskými projektantmi, vypožičal do dejín umenia záhrad (Mosser Brunon, 2006). Požadované mestských volených, projektantov a krajinárstvo, tento druh vybrané z estetických dôvodov zdravia a zostala v 19. storočia do konca 20. storočia. Pretože tieto lovná zver na strome vzory a kvety, predovšetkým v oblasti verejného priestoru, prispeje k zvýšeniu atraktívnosti obce a mestá a v kvalite života obyvateľov. Vidno v Európe mestá ešte zelené, ale aj najdrahšia a selektívne, v Zürichu, Viedni alebo Saint-Germain-en-Laye.
Pre niektorých filozofov culturalistes Roger (1997), tieto dekoratívne praktiky sú interpretable ako kozmetická proces so zdobením, ktoré si požičiava jeho formálne modely na obrazovom výtvarné, fotografické a literárne. Ostatné (Besse 2009), obraz je menej dôležitá ako pocitov na tele vedomý emócií zažili na kontakt s divokou prírodou alebo ako záhradu. Pretože relatívne krásou mesta je pochopiteľný len vo funkcii pocity z neprimeranosti alebo čaro mestského sveta inšpiruje. Spontánny charakter, ktorý je oceňovaný naturalists a niekedy aj krajinných architektov, vzbudzuje vo všeobecnosti medzi mestských štvrtí v časoch odmietnutie a čaro (Celecia et al. 1996). Zvolení ignorovať.