Page 18

DTxldupXUAEKo3H

 

O víťazstvo v stave, aby sa Božie stvorenie, ktoré človek vzal na seba, je bytosť myslenia a skoro zadarmo. V podstate budú odhalené a človeka sa objavia zákony. V tomto čase mesto je postavené v súlade s právnymi predpismi spoločnosť, ktorá právne dôvody, sú zákony prírody. Teda, z čias renesancie, vybudovanie mestského priestoru je v rámci globálneho projektu. Hlavnou úlohou mesta je formát na sociálne účely a na scénu na moc. Humanizovavší hlboko, vytvorená zo všetkých častí mesta je obrazným vyjadrením « modernosť ». Tento konfesionálny dualizmus prírody/kultúra nie dátum zatiaľ « modernosť ».

Aj keď veľmi skoro, do mesta je prezentovaná ako symbolom stĺp « kultúra », koncepcia rovnaké poradie, príroda a jej nevyhnutné doplnenie, možno poznamenať, že minimálne dovtedy, kým sa v e storočia pred J.-C., staroveké Grécke mesto námestie a kampaň na tej istej strane ako « kultúra ». Tieto dva priestory sú podobne poľudštivšie, štiepením oddeľuje obývaných miestach neobývané miesta. Ale tak, ako v tomto čase, fyzické násilie má klady nejednoznačné. V oblasti riedko obývaných alebo neobývaných sú poznačené, že neexistujú zákony, ale súčasne sú prerušované miesta magico-náboženských a určitým spôsobom sacralisés. Postupne, posun nastal, miesto v meste len na strane kultúry počas kampane sa odtiahne od prírody. O mohutnosti je potom urbanity, ale aj tam je veľa rozpornosť: LE CAMPAGNARD charakterizované drsnými mores má cenné poznatky, že jedna z vecí v prírode. Zákon a poriadok, ako na nich sa narodil v meste, v spoločnosti.
V období stredoveku ambivalences a podobné zmeny sa nachádzajú v období, ktoré trvá, je pravda, že takmer tisícročie, a zahŕňa jednotky v Európe a na západe. Mestá sú miesta, dobre ohraničených plochou krajina: Intramuros symbolizuje charakter mesta, ale aj mestské prítomnosť je nerovnomerné a vidiecky charakter dominuje vo všeobecnosti. Ukotvenie obyvateľstva v uzavretom svete « Ústrednou témou filmu » a správy vlastných sociálnych na obzore, sa otvára veľmi jasne, že zo XVI. storočia. Zatiaľ čo relativisant existencia európskej koncepcie unified táto dvojakosť povahy/kultúry, historických zmien a regionálnych rozdielov a tým, že sa miesto pre rôznorodosť spôsobov myslenia v tejto istej spoločnosti, niekoľko trendov je možné určiť na dlhý čas. Tieto trhliny sú zriedkakedy tak brutálne, že zastupujú.
Celková analýza poukazuje na intenzitu straty pomerne nízka: iba jedna križovatka na možné 35 obsahuje hodnotu mimo intervalu « -C ». To je kritérium « identity » pokiaľ ide o outsourcing funkcie « servis ». Tento prípad si zaslúži bezpochyby špecifickú analýzu, ale nie je našim cieľom. Pomer « 34/35 situácií z miest nachádza od 0 do 20% » poukazuje na nedostatky v priemere na úrovni strategických miest spojených so všetkými kategóriami outsourcingu. A úvaha čo je tu čiastočne prijateľná pre horizontálnu analýzu šesť (7) prvé riadky z tabuľky 7.
Charakter je viac obytnej miest? Na túto otázku, mestských štvrtí často reagovať kladne. V meste je zelená a zelených plôch mnohých a atraktívne a viac, ako sa zdá, že mesto bude príjemne žiť. Ako aj na celom svete, na počet metrov štvorcových zelene na obyvateľa je ukazovateľom ocenili zvolený. Tento názor však maska zložitejšej reality.O víťazstvo v stave, aby sa Božie stvorenie, ktoré človek vzal na seba, je bytosť myslenia a skoro zadarmo. V podstate budú odhalené a človeka sa objavia zákony. V tomto čase mesto je postavené v súlade s právnymi predpismi spoločnosť, ktorá právne dôvody, sú zákony prírody. Teda, z čias renesancie, vybudovanie mestského priestoru je v rámci globálneho projektu. Hlavnou úlohou mesta je formát na sociálne účely a na scénu na moc. Humanizovavší hlboko, vytvorená zo všetkých častí mesta je obrazným vyjadrením « modernosť ». Tento konfesionálny dualizmus prírody/kultúra nie dátum zatiaľ « modernosť ».
Aj keď veľmi skoro, do mesta je prezentovaná ako symbolom stĺp « kultúra », koncepcia rovnaké poradie, príroda a jej nevyhnutné doplnenie, možno poznamenať, že minimálne dovtedy, kým sa v e storočia pred J.-C., staroveké Grécke mesto námestie a kampaň na tej istej strane ako « kultúra ». Tieto dva priestory sú podobne poľudštivšie, štiepením oddeľuje obývaných miestach neobývané miesta. Ale tak, ako v tomto čase, fyzické násilie má klady nejednoznačné. V oblasti riedko obývaných alebo neobývaných sú poznačené, že neexistujú zákony, ale súčasne sú prerušované miesta magico-náboženských a určitým spôsobom sacralisés. Postupne, posun nastal, miesto v meste len na strane kultúry počas kampane sa odtiahne od prírody. O mohutnosti je potom urbanity, ale aj tam je veľa rozpornosť: LE CAMPAGNARD charakterizované drsnými mores má cenné poznatky, že jedna z vecí v prírode. Zákon a poriadok, ako na nich sa narodil v meste, v spoločnosti.
V období stredoveku ambivalences a podobné zmeny sa nachádzajú v období, ktoré trvá, je pravda, že takmer tisícročie, a zahŕňa jednotky v Európe a na západe. Mestá sú miesta, dobre ohraničených plochou krajina: Intramuros symbolizuje charakter mesta, ale aj mestské prítomnosť je nerovnomerné a vidiecky charakter dominuje vo všeobecnosti. Ukotvenie obyvateľstva v uzavretom svete « Ústrednou témou filmu » a správy vlastných sociálnych na obzore, sa otvára veľmi jasne, že zo XVI. storočia. Zatiaľ čo relativisant existencia európskej koncepcie unified táto dvojakosť povahy/kultúry, historických zmien a regionálnych rozdielov a tým, že sa miesto pre rôznorodosť spôsobov myslenia v tejto istej spoločnosti, niekoľko trendov je možné určiť na dlhý čas. Tieto trhliny sú zriedkakedy tak brutálne, že zastupujú.
Celková analýza poukazuje na intenzitu straty pomerne nízka: iba jedna križovatka na možné 35 obsahuje hodnotu mimo intervalu « -C ». To je kritérium « identity » pokiaľ ide o outsourcing funkcie « servis ». Tento prípad si zaslúži bezpochyby špecifickú analýzu, ale nie je našim cieľom. Pomer « 34/35 situácií z miest nachádza od 0 do 20% » poukazuje na nedostatky v priemere na úrovni strategických miest spojených so všetkými kategóriami outsourcingu. A úvaha čo je tu čiastočne prijateľná pre horizontálnu analýzu šesť (7) prvé riadky z tabuľky 7.
Charakter je viac obytnej miest? Na túto otázku, mestských štvrtí často reagovať kladne. V meste je zelená a zelených plôch mnohých a atraktívne a viac, ako sa zdá, že mesto bude príjemne žiť. Ako aj na celom svete, na počet metrov štvorcových zelene na obyvateľa je ukazovateľom ocenili zvolený. Tento názor však maska zložitejšej reality.O víťazstvo v stave, aby sa Božie stvorenie, ktoré človek vzal na seba, je bytosť myslenia a skoro zadarmo. V podstate budú odhalené a človeka sa objavia zákony. V tomto čase mesto je postavené v súlade s právnymi predpismi spoločnosť, ktorá právne dôvody, sú zákony prírody. Teda, z čias renesancie, vybudovanie mestského priestoru je v rámci globálneho projektu. Hlavnou úlohou mesta je formát na sociálne účely a na scénu na moc. Humanizovavší hlboko, vytvorená zo všetkých častí mesta je obrazným vyjadrením « modernosť ». Tento konfesionálny dualizmus prírody/kultúra nie dátum zatiaľ « modernosť ».
Aj keď veľmi skoro, do mesta je prezentovaná ako symbolom stĺp « kultúra », koncepcia rovnaké poradie, príroda a jej nevyhnutné doplnenie, možno poznamenať, že minimálne dovtedy, kým sa v e storočia pred J.-C., staroveké Grécke mesto námestie a kampaň na tej istej strane ako « kultúra ». Tieto dva priestory sú podobne poľudštivšie, štiepením oddeľuje obývaných miestach neobývané miesta. Ale tak, ako v tomto čase, fyzické násilie má klady nejednoznačné. V oblasti riedko obývaných alebo neobývaných sú poznačené, že neexistujú zákony, ale súčasne sú prerušované miesta magico-náboženských a určitým spôsobom sacralisés. Postupne, posun nastal, miesto v meste len na strane kultúry počas kampane sa odtiahne od prírody. O mohutnosti je potom urbanity, ale aj tam je veľa rozpornosť: LE CAMPAGNARD charakterizované drsnými mores má cenné poznatky, že jedna z vecí v prírode. Zákon a poriadok, ako na nich sa narodil v meste, v spoločnosti.
V období stredoveku ambivalences a podobné zmeny sa nachádzajú v období, ktoré trvá, je pravda, že takmer tisícročie, a zahŕňa jednotky v Európe a na západe. Mestá sú miesta, dobre ohraničených plochou krajina: Intramuros symbolizuje charakter mesta, ale aj mestské prítomnosť je nerovnomerné a vidiecky charakter dominuje vo všeobecnosti. Ukotvenie obyvateľstva v uzavretom svete « Ústrednou témou filmu » a správy vlastných sociálnych na obzore, sa otvára veľmi jasne, že zo XVI. storočia. Zatiaľ čo relativisant existencia európskej koncepcie unified táto dvojakosť povahy/kultúry, historických zmien a regionálnych rozdielov a tým, že sa miesto pre rôznorodosť spôsobov myslenia v tejto istej spoločnosti, niekoľko trendov je možné určiť na dlhý čas. Tieto trhliny sú zriedkakedy tak brutálne, že zastupujú.
Celková analýza poukazuje na intenzitu straty pomerne nízka: iba jedna križovatka na možné 35 obsahuje hodnotu mimo intervalu « -C ». To je kritérium « identity » pokiaľ ide o outsourcing funkcie « servis ». Tento prípad si zaslúži bezpochyby špecifickú analýzu, ale nie je našim cieľom. Pomer « 34/35 situácií z miest nachádza od 0 do 20% » poukazuje na nedostatky v priemere na úrovni strategických miest spojených so všetkými kategóriami outsourcingu. A úvaha čo je tu čiastočne prijateľná pre horizontálnu analýzu šesť (7) prvé riadky z tabuľky 7.
Charakter je viac obytnej miest? Na túto otázku, mestských štvrtí často reagovať kladne. V meste je zelená a zelených plôch mnohých a atraktívne a viac, ako sa zdá, že mesto bude príjemne žiť. Ako aj na celom svete, na počet metrov štvorcových zelene na obyvateľa je ukazovateľom ocenili zvolený. Tento názor však maska zložitejšej reality.O víťazstvo v stave, aby sa Božie stvorenie, ktoré človek vzal na seba, je bytosť myslenia a skoro zadarmo. V podstate budú odhalené a človeka sa objavia zákony. V tomto čase mesto je postavené v súlade s právnymi predpismi spoločnosť, ktorá právne dôvody, sú zákony prírody. Teda, z čias renesancie, vybudovanie mestského priestoru je v rámci globálneho projektu. Hlavnou úlohou mesta je formát na sociálne účely a na scénu na moc. Humanizovavší hlboko, vytvorená zo všetkých častí mesta je obrazným vyjadrením « modernosť ». Tento konfesionálny dualizmus prírody/kultúra nie dátum zatiaľ « modernosť ».
Aj keď veľmi skoro, do mesta je prezentovaná ako symbolom stĺp « kultúra », koncepcia rovnaké poradie, príroda a jej nevyhnutné doplnenie, možno poznamenať, že minimálne dovtedy, kým sa v e storočia pred J.-C., staroveké Grécke mesto námestie a kampaň na tej istej strane ako « kultúra ». Tieto dva priestory sú podobne poľudštivšie, štiepením oddeľuje obývaných miestach neobývané miesta. Ale tak, ako v tomto čase, fyzické násilie má klady nejednoznačné. V oblasti riedko obývaných alebo neobývaných sú poznačené, že neexistujú zákony, ale súčasne sú prerušované miesta magico-náboženských a určitým spôsobom sacralisés. Postupne, posun nastal, miesto v meste len na strane kultúry počas kampane sa odtiahne od prírody. O mohutnosti je potom urbanity, ale aj tam je veľa rozpornosť: LE CAMPAGNARD charakterizované drsnými mores má cenné poznatky, že jedna z vecí v prírode. Zákon a poriadok, ako na nich sa narodil v meste, v spoločnosti.
V období stredoveku ambivalences a podobné zmeny sa nachádzajú v období, ktoré trvá, je pravda, že takmer tisícročie, a zahŕňa jednotky v Európe a na západe. Mestá sú miesta, dobre ohraničených plochou krajina: Intramuros symbolizuje charakter mesta, ale aj mestské prítomnosť je nerovnomerné a vidiecky charakter dominuje vo všeobecnosti. Ukotvenie obyvateľstva v uzavretom svete « Ústrednou témou filmu » a správy vlastných sociálnych na obzore, sa otvára veľmi jasne, že zo XVI. storočia. Zatiaľ čo relativisant existencia európskej koncepcie unified táto dvojakosť povahy/kultúry, historických zmien a regionálnych rozdielov a tým, že sa miesto pre rôznorodosť spôsobov myslenia v tejto istej spoločnosti, niekoľko trendov je možné určiť na dlhý čas. Tieto trhliny sú zriedkakedy tak brutálne, že zastupujú.
Celková analýza poukazuje na intenzitu straty pomerne nízka: iba jedna križovatka na možné 35 obsahuje hodnotu mimo intervalu « -C ». To je kritérium « identity » pokiaľ ide o outsourcing funkcie « servis ». Tento prípad si zaslúži bezpochyby špecifickú analýzu, ale nie je našim cieľom. Pomer « 34/35 situácií z miest nachádza od 0 do 20% » poukazuje na nedostatky v priemere na úrovni strategických miest spojených so všetkými kategóriami outsourcingu. A úvaha čo je tu čiastočne prijateľná pre horizontálnu analýzu šesť (7) prvé riadky z tabuľky 7.
Charakter je viac obytnej miest? Na túto otázku, mestských štvrtí často reagovať kladne. V meste je zelená a zelených plôch mnohých a atraktívne a viac, ako sa zdá, že mesto bude príjemne žiť. Ako aj na celom svete, na počet metrov štvorcových zelene na obyvateľa je ukazovateľom ocenili zvolený. Tento názor však maska zložitejšej reality.O víťazstvo v stave, aby sa Božie stvorenie, ktoré človek vzal na seba, je bytosť myslenia a skoro zadarmo. V podstate budú odhalené a človeka sa objavia zákony. V tomto čase mesto je postavené v súlade s právnymi predpismi spoločnosť, ktorá právne dôvody, sú zákony prírody. Teda, z čias renesancie, vybudovanie mestského priestoru je v rámci globálneho projektu. Hlavnou úlohou mesta je formát na sociálne účely a na scénu na moc. Humanizovavší hlboko, vytvorená zo všetkých častí mesta je obrazným vyjadrením « modernosť ». Tento konfesionálny dualizmus prírody/kultúra nie dátum zatiaľ « modernosť ».
Aj keď veľmi skoro, do mesta je prezentovaná ako symbolom stĺp « kultúra », koncepcia rovnaké poradie, príroda a jej nevyhnutné doplnenie, možno poznamenať, že minimálne dovtedy, kým sa v e storočia pred J.-C., staroveké Grécke mesto námestie a kampaň na tej istej strane ako « kultúra ». Tieto dva priestory sú podobne poľudštivšie, štiepením oddeľuje obývaných miestach neobývané miesta. Ale tak, ako v tomto čase, fyzické násilie má klady nejednoznačné. V oblasti riedko obývaných alebo neobývaných sú poznačené, že neexistujú zákony, ale súčasne sú prerušované miesta magico-náboženských a určitým spôsobom sacralisés. Postupne, posun nastal, miesto v meste len na strane kultúry počas kampane sa odtiahne od prírody. O mohutnosti je potom urbanity, ale aj tam je veľa rozpornosť: LE CAMPAGNARD charakterizované drsnými mores má cenné poznatky, že jedna z vecí v prírode. Zákon a poriadok, ako na nich sa narodil v meste, v spoločnosti.
V období stredoveku ambivalences a podobné zmeny sa nachádzajú v období, ktoré trvá, je pravda, že takmer tisícročie, a zahŕňa jednotky v Európe a na západe. Mestá sú miesta, dobre ohraničených plochou krajina: Intramuros symbolizuje charakter mesta, ale aj mestské prítomnosť je nerovnomerné a vidiecky charakter dominuje vo všeobecnosti. Ukotvenie obyvateľstva v uzavretom svete « Ústrednou témou filmu » a správy vlastných sociálnych na obzore, sa otvára veľmi jasne, že zo XVI. storočia. Zatiaľ čo relativisant existencia európskej koncepcie unified táto dvojakosť povahy/kultúry, historických zmien a regionálnych rozdielov a tým, že sa miesto pre rôznorodosť spôsobov myslenia v tejto istej spoločnosti, niekoľko trendov je možné určiť na dlhý čas. Tieto trhliny sú zriedkakedy tak brutálne, že zastupujú.
Celková analýza poukazuje na intenzitu straty pomerne nízka: iba jedna križovatka na možné 35 obsahuje hodnotu mimo intervalu « -C ». To je kritérium « identity » pokiaľ ide o outsourcing funkcie « servis ». Tento prípad si zaslúži bezpochyby špecifickú analýzu, ale nie je našim cieľom. Pomer « 34/35 situácií z miest nachádza od 0 do 20% » poukazuje na nedostatky v priemere na úrovni strategických miest spojených so všetkými kategóriami outsourcingu. A úvaha čo je tu čiastočne prijateľná pre horizontálnu analýzu šesť (7) prvé riadky z tabuľky 7.
Charakter je viac obytnej miest? Na túto otázku, mestských štvrtí často reagovať kladne. V meste je zelená a zelených plôch mnohých a atraktívne a viac, ako sa zdá, že mesto bude príjemne žiť. Ako aj na celom svete, na počet metrov štvorcových zelene na obyvateľa je ukazovateľom ocenili zvolený. Tento názor však maska zložitejšej reality.O víťazstvo v stave, aby sa Božie stvorenie, ktoré človek vzal na seba, je bytosť myslenia a skoro zadarmo. V podstate budú odhalené a človeka sa objavia zákony. V tomto čase mesto je postavené v súlade s právnymi predpismi spoločnosť, ktorá právne dôvody, sú zákony prírody. Teda, z čias renesancie, vybudovanie mestského priestoru je v rámci globálneho projektu. Hlavnou úlohou mesta je formát na sociálne účely a na scénu na moc. Humanizovavší hlboko, vytvorená zo všetkých častí mesta je obrazným vyjadrením « modernosť ». Tento konfesionálny dualizmus prírody/kultúra nie dátum zatiaľ « modernosť ».
Aj keď veľmi skoro, do mesta je prezentovaná ako symbolom stĺp « kultúra », koncepcia rovnaké poradie, príroda a jej nevyhnutné doplnenie, možno poznamenať, že minimálne dovtedy, kým sa v e storočia pred J.-C., staroveké Grécke mesto námestie a kampaň na tej istej strane ako « kultúra ». Tieto dva priestory sú podobne poľudštivšie, štiepením oddeľuje obývaných miestach neobývané miesta. Ale tak, ako v tomto čase, fyzické násilie má klady nejednoznačné. V oblasti riedko obývaných alebo neobývaných sú poznačené, že neexistujú zákony, ale súčasne sú prerušované miesta magico-náboženských a určitým spôsobom sacralisés. Postupne, posun nastal, miesto v meste len na strane kultúry počas kampane sa odtiahne od prírody. O mohutnosti je potom urbanity, ale aj tam je veľa rozpornosť: LE CAMPAGNARD charakterizované drsnými mores má cenné poznatky, že jedna z vecí v prírode. Zákon a poriadok, ako na nich sa narodil v meste, v spoločnosti.
V období stredoveku ambivalences a podobné zmeny sa nachádzajú v období, ktoré trvá, je pravda, že takmer tisícročie, a zahŕňa jednotky v Európe a na západe. Mestá sú miesta, dobre ohraničených plochou krajina: Intramuros symbolizuje charakter mesta, ale aj mestské prítomnosť je nerovnomerné a vidiecky charakter dominuje vo všeobecnosti. Ukotvenie obyvateľstva v uzavretom svete « Ústrednou témou filmu » a správy vlastných sociálnych na obzore, sa otvára veľmi jasne, že zo XVI. storočia. Zatiaľ čo relativisant existencia európskej koncepcie unified táto dvojakosť povahy/kultúry, historických zmien a regionálnych rozdielov a tým, že sa miesto pre rôznorodosť spôsobov myslenia v tejto istej spoločnosti, niekoľko trendov je možné určiť na dlhý čas. Tieto trhliny sú zriedkakedy tak brutálne, že zastupujú.
Celková analýza poukazuje na intenzitu straty pomerne nízka: iba jedna križovatka na možné 35 obsahuje hodnotu mimo intervalu « -C ». To je kritérium « identity » pokiaľ ide o outsourcing funkcie « servis ». Tento prípad si zaslúži bezpochyby špecifickú analýzu, ale nie je našim cieľom. Pomer « 34/35 situácií z miest nachádza od 0 do 20% » poukazuje na nedostatky v priemere na úrovni strategických miest spojených so všetkými kategóriami outsourcingu. A úvaha čo je tu čiastočne prijateľná pre horizontálnu analýzu šesť (7) prvé riadky z tabuľky 7.
Charakter je viac obytnej miest? Na túto otázku, mestských štvrtí často reagovať kladne. V meste je zelená a zelených plôch mnohých a atraktívne a viac, ako sa zdá, že mesto bude príjemne žiť. Ako aj na celom svete, na počet metrov štvorcových zelene na obyvateľa je ukazovateľom ocenili zvolený. Tento názor však maska zložitejšej reality.O víťazstvo v stave, aby sa Božie stvorenie, ktoré človek vzal na seba, je bytosť myslenia a skoro zadarmo. V podstate budú odhalené a človeka sa objavia zákony. V tomto čase mesto je postavené v súlade s právnymi predpismi spoločnosť, ktorá právne dôvody, sú zákony prírody. Teda, z čias renesancie, vybudovanie mestského priestoru je v rámci globálneho projektu. Hlavnou úlohou mesta je formát na sociálne účely a na scénu na moc. Humanizovavší hlboko, vytvorená zo všetkých častí mesta je obrazným vyjadrením « modernosť ». Tento konfesionálny dualizmus prírody/kultúra nie dátum zatiaľ « modernosť ».
Aj keď veľmi skoro, do mesta je prezentovaná ako symbolom stĺp « kultúra », koncepcia rovnaké poradie, príroda a jej nevyhnutné doplnenie, možno poznamenať, že minimálne dovtedy, kým sa v e storočia pred J.-C., staroveké Grécke mesto námestie a kampaň na tej istej strane ako « kultúra ». Tieto dva priestory sú podobne poľudštivšie, štiepením oddeľuje obývaných miestach neobývané miesta. Ale tak, ako v tomto čase, fyzické násilie má klady nejednoznačné. V oblasti riedko obývaných alebo neobývaných sú poznačené, že neexistujú zákony, ale súčasne sú prerušované miesta magico-náboženských a určitým spôsobom sacralisés. Postupne, posun nastal, miesto v meste len na strane kultúry počas kampane sa odtiahne od prírody. O mohutnosti je potom urbanity, ale aj tam je veľa rozpornosť: LE CAMPAGNARD charakterizované drsnými mores má cenné poznatky, že jedna z vecí v prírode. Zákon a poriadok, ako na nich sa narodil v meste, v spoločnosti.
V období stredoveku ambivalences a podobné zmeny sa nachádzajú v období, ktoré trvá, je pravda, že takmer tisícročie, a zahŕňa jednotky v Európe a na západe. Mestá sú miesta, dobre ohraničených plochou krajina: Intramuros symbolizuje charakter mesta, ale aj mestské prítomnosť je nerovnomerné a vidiecky charakter dominuje vo všeobecnosti. Ukotvenie obyvateľstva v uzavretom svete « Ústrednou témou filmu » a správy vlastných sociálnych na obzore, sa otvára veľmi jasne, že zo XVI. storočia. Zatiaľ čo relativisant existencia európskej koncepcie unified táto dvojakosť povahy/kultúry, historických zmien a regionálnych rozdielov a tým, že sa miesto pre rôznorodosť spôsobov myslenia v tejto istej spoločnosti, niekoľko trendov je možné určiť na dlhý čas. Tieto trhliny sú zriedkakedy tak brutálne, že zastupujú.
Celková analýza poukazuje na intenzitu straty pomerne nízka: iba jedna križovatka na možné 35 obsahuje hodnotu mimo intervalu « -C ». To je kritérium « identity » pokiaľ ide o outsourcing funkcie « servis ». Tento prípad si zaslúži bezpochyby špecifickú analýzu, ale nie je našim cieľom. Pomer « 34/35 situácií z miest nachádza od 0 do 20% » poukazuje na nedostatky v priemere na úrovni strategických miest spojených so všetkými kategóriami outsourcingu. A úvaha čo je tu čiastočne prijateľná pre horizontálnu analýzu šesť (7) prvé riadky z tabuľky 7.
Charakter je viac obytnej miest? Na túto otázku, mestských štvrtí často reagovať kladne. V meste je zelená a zelených plôch mnohých a atraktívne a viac, ako sa zdá, že mesto bude príjemne žiť. Ako aj na celom svete, na počet metrov štvorcových zelene na obyvateľa je ukazovateľom ocenili zvolený. Tento názor však maska zložitejšej reality.